MENU

by • 13 november 2014 • Geen categorieReacties (0)973

Schaken of gokken?

Herstellers moeten niet ‘gokken maar schaken’, dat stelt Aftersales Magazine na aanleiding van de Automotive Insiders Sessie van afgelopen dinsdag 11 november waar Anna van Tienhoven te gast was als spreker.

“Toekomstige auto’s zullen dusdanig afwijkend zijn dat hiervoor specifieke verzekeringsproducten en diensten ontwikkeld moeten worden”, verwacht Anna van Tienhoven (Mobilee Management & Advies) die de centrale rol van big data benadrukt. “Data wordt belangrijker dan het aantal pk’s van een auto. Grote vraag is wie straks inzage heeft in de ‘black box’ met big data van auto’s.”

Lees hier het hele artikel.

Artikel | Aftersales Magazine

FacebookGoogle+TwitterEmailLinkedInPinteresttumblr

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

*

De volgende HTML-tags en -attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>